Tuesday, March 1, 2011

Plirts plärts - märts

Mulle see kuu meeldib, eks ole ka selleks eraeluline, lausa isiklik pöhjus. Tuleb jälle vanust ligi - pönev :) Ärge numbrit küll küsige, ma tean vaid oma väljalaskeaastat ja kuupäeva.
Vanemad on mind ka valgustanud osaliselt minu tekitamise ja kättesaamise asjaolusid. Kuna need on kaetud subjektiivsete hinnangutega ja mul puudub isiklik mälu nende tegevuste kohta, siis vaikin sellest kohe. Aga jah, ma olla sellise sooja jaanikuu pärastlöunase tegevuse tulemus.

Vaatasin, et panin oma sörme liikuvuse ja vastupidavuse proovile, sest veebruarikuus sai  üllatavalt tihedalt sissekandeid tehtud. Seega tulevikuks: variant A - tempot tuleb hoida vöi variant B -  tempot tuleb tösta.
Eks aprill näita, kuidas asi läks. Märtsis annan ka kohalikele 400 üliöpilasele sissejuhatuse teaduse kirjutamisse - ehheee, ma nagu hunt Kriimsilm, 9 ametit ja tuul taskus. Töö on ajutise iseloomuga, ei kaasne mingeid hüvesid vöi märgatavaid tasusid - aga JALG on UKSE vahel!

Asja tuum: sain kiiremini lektori seisusesse kui doktorantuuri - vot tak!

Sain ka ühe kriitilisema kommentaari lugejaskonnalt (SUUR TÄNU vastukajade edastamise eest!), et näe see va eesti keeles kirjutamine pole mul just tugevamate külgede killast. NO MIS TEHA, emakeel on mul alati selline nörguke olnud ja hetkel ei ole justkui eriti ajastamisel enam ka nende grammatika erandite öppimine. Ise ka vahel avastan ennast möttelönga  heietamas ma ei tea mis keeles, aga mitte eesti, omas. Ja kuna härra abikaasa elas 24h ja 7 päeva kaasa Aafrika erinevatele revolutsioonidele, ületades sellega köik etteantud paketi limiidid rohkem kui 2 aasta ulatuses, siis nüüd pole ka mul enam Vikerraadio vöi Klassikaraadio kuulamisvöimalust läbi interneti. Seda muidugi niikaukas, kuni ma sammud poodi sean ja härra J. diili teen.

Mu öökappi rikastab hetkel Salme Masso kirjutatud teos - loen nöukaaegset kokandusüllitist kui pönevusromaani! Ideid inimkatseteks on rohkem kui rubla eest!

Ruttu nüüd vabrikusse söira keetma! Sest siis saab vadakut ja sellest ülihäid pannkooke - eks astuge läbi kui ei usu :)

2 comments:

  1. Hetkel ei jõua läbi, aga pane pannkoogid DHLiga minu poole teele:-)

    ReplyDelete
  2. Kas siis nyyd võid tänavuseks aastaks doktorantuuriga jumalaga jätta? Kas loed rebastele või?
    Meil siin jälle sula ja praegu räägib apastraat aknalaual, et kohe-kohe pannakse Raadio Pärnu kinni

    ReplyDelete