Tuesday, March 8, 2011

Naistepäev ja poolpidused kohalikud

Ooo, mulle märsti algus sobib! Täna, rahvusvahelisel naistepäeval, kui ka täiskasvanud austerlased maskeerituna ei tea mis pussakateks (nunnad, mungad, lepatriinud, klonid, kuradid ja inglid jne jne)ennast idiootide kombel üleval peavad, pärastlöunast töö juures ametiühingute poolt finantseeritud alkoholi  vaat et kontrollimatult pruukima hakkavad, siis mina teen tööd. Austerlased nimelt löpetavad seda balli- ja karnevali hooaega, mis alates jaanuarist  tuure kogus ja tänasega kulmineerub (Faschingsdienstag), et homsest vagura näoga paastuma kukkuda kuni lihavöteteni. Ja nii iga aasta.

Kuna minu töö on loengu lugemine, siis need 1,5h sisustan vastavalt oma nimele (fröhlich = lustlik) : nimelt teadus ei ole vaid kuiv ja igav. Ma ei hakka tudengeid hellitama, aga ka mitte lollitama. Ma ei ole raha, et igaüks mind armastama peaks (aitäh ühele nais-saarlasele selle ütluse eest)!

Ütlen kohe, et meelelahutus (loeng) on kahepoolne tegevus-> mina üritan neid kuni aprilli esimese nädalani veenda selles et teaduslik kirjatöö on valu ja vaev ning kui muusal on paha päev, siis vaev aina suureneb. Ja siis on erinevat tasandite ja valdkondade 400! tudengi kord minu meelt lahutada oma kirjalikke eksamitööde kaudu. Vaatame, kuidas see mäng siis toimib - eeldused on paljulubavad.

Ja siit ka lahendus miks mulle märts sobib- > naistepäeva puhuks (seda ma loen lihtsalt boonuseks) sain ma tähitud kirja ülikoolist, et TERETULEMAST DOKTORANTUURi!

2 comments:

  1. Palju õnne igal juhul tähitud kirjaga saabunud sõnumi puhul! ... aga et naistepäev seal maal nii popp on!!! Nojah, päris vaba päeva siin ei antud, aga lillede ja kihisevaga ikka sisustatakse:)

    ReplyDelete
  2. Kallis tytar! Oled ikka vääga tubli ja olgugi, et kirjatykkidesse veakesed sisse tykivad, on need ikkagi mõnusad lugeda. Igatahes ei ole meilt varem keegi NII KAUGELE jõudnud ja see on SUPER!

    ReplyDelete