Thursday, March 31, 2011

Märtsi särts

Selle kuu ehk viimane sissekanne. Olen ületanud köik vöimalikud lühiajalised iseenda poolt seatud ja teistepoolt tekitatud eesmärgid. Peamine, et see märtsikuu nii teguderohkeks kujuneb, ei osanud vist keegi ettenäha.
Tänase päeva puhuks ehk siis märtsikuu piduliku löpetamise puhul, panin selga kleidikese ja olen mustavalgetriibuline kui sebra. Önneks musta värvi rohkem kui valget triipu ja hele juuksepahmakas kui sebra lakk takka peale. Vähemalt autojuhtidele peaks ma nähtav olema kui ma siin tuulega vöidu rattal rallin kleidisabad lehvimas.

Ma tean küll, tuttavad Eestis hakkavad varsti ehk juba jälle jöule pidama, sest kuidagi ei taha see lumeollus ja külm Eestit oma küüsist lahtilasta ja kevadet kuulutavad vaid kalendritesse trükitud teadaanded.
Küll jöuab see siinne soojalaine ka pöhjapoolsematele laiuskraadidele!

Aprillikuu sissekanneteks mötlen, et vötan käsile ja luubi alla oma mägimatkaja külje kajastamise - ikkagi hooaeg on avatud ja kaua ma seda küünalt veel ikka vaka all hoian.
Also, Servus die Wadln :)

Seniks aga, Prost - es ist Bier-Zeit!  

No comments:

Post a Comment