Monday, March 7, 2011

Uudiskümnis ületatud

Täna hommiku kella 8 null 7 minutit kilkas tädi inglise keeles kohalikus üle Austria kölavas raadios tervelt kaks lauset Eesti kohta! Ja see on juba teine kord selle aasta numbri sees. Esimene kord oli asi loomulikult seotud euru käibele vötuga. Halleluujaa, uudiskümnis sai siis seekord ületatud tänu parlamendi valimistele. Märgiti muidugi kohe ära, et Reform säilitas oma postitsiooni. Tunnistan, täitsin oma kodaniku kohust ja andsin (eee)-hääle, mis hetke seisuvaadates tundub, et läks küll vett vedama, aga see on omaette asi. 

Hoopis suuremat kaja minus endas leidsid postitused, et kae, Linzis saab siiski teoks Ülem-Austria Eesi aukonsulaadi avamine aprilli alguses. Ma sain vastava teate ekirjakesena ja siis ka veel posti teel, kus suurelt ja rasvaselt on märgitud, et ÖIGE paberkutse tuleb veel omakorda postiga. Asjal on nimelt hetkel veel vaid 2 positiivset külge :
a) Oberösterreichis on ametlikult 2 eestlast (kellest nagu arvata vöite, 1 olen mina) :) ja
b) aukonsuliks saab prilliraamide tootja Silhouette firma omanik. Kuna olen prillikandja, siis vöiks neile pakkuda oma nina ja näolappi, kus siis  nende toodang passliku rakenduse leiaks.

Kohalikust Linzi ajalehest avastasin, et miskile keskküttekatlamaja korstna külge olla tekitatud pesakast miskile kullulilisele (loodan, et bioloogia-huvilised andestavad minu vöhiklikkuse). See kulliline vöi pistrik vmt. nimelt armastab tuvisid, mis siis panigi linnaisad arvama, et hävitame tuvisid nende loodusliku vaenasega. Väärt möte! Minu huvi aga püsib nimelt sellel pesakastil (vöi mini-ootepaviljonil korstna küljes). Selle ehitise nimelt avastasin oma korteri akende vaateväljas, nii et vöin varsti juba vaata et anda otse-reportaazi kullilisest, eeldusel muidugi, et lind paviljoni korstna küljes passliku oleva leiab.

No comments:

Post a Comment