Wednesday, February 9, 2011

Poolel teel pange...

täna teen lühidalt - luban seda. nagu vanad eestlased ütlevad : pikk jutt, s... jutt, pealegi kellaaeg ka hiline.
ma nimelt üritasin täna oma uhkete papritega, magistrikraadi tunnistused siis erinevates keeltes, kohalikku ülikooli (kust see sama magistripapper pärit on!) doktorantuuri sisse astuda. siin lihtsalt käib see ülikooli astumine 2 x aastas ja nüüd on jälle SEE aeg.
idee küps, vaim valmis, nagu öeldud papper kui lilleke näpus seisin ma siis seal koos teiste kaaskannatajatega saamaks sellist ääri-veeri vastust: me kontrollime teie eelneva hariduse vastavust nöuetele (mida muideks ei ole selgitatud lähemalt vöi detailselt kusagil) ja anname teile kirjalikult teada. pidin kui miski pögenik oma keel(t)e oskust töestama ja töendama, et ma ei hakka ülikooliöpingutega samaaegselt asüüli taotlema (aga just sellised küsimised olid MINU ankeedis).
Ja kui kohalikud lihtsalt saavad "teretulemast ülikooli" nännikotikese näpuvahele koos üliöpilase staatust kajastava Kepleri kaardiga, siis mina jään ootama oma kvalifikatsiooni kas siis positiivset vöi negatiivset kirjalikku vastust...siit see vöimalik pange panemine :/
ööle läheb vastu möttemulliga: kas vöib töesti olla nii, et idee jääbki vaid selliseks roosamannavahuks mis hallide ajukäärudes tekkis?

elame näeme kirjutame

R.E.Mi lugu Dad day juhatab mu unenäod sisse 
http://www.youtube.com/watch?v=Hyk-Vdd_Qrk&feature=channel

3 comments:

  1. Hetkel kuulasin Lastelaule DVDlt ja leidsin selle Nöuniku laulu:
    see Ulfsaki kehastus + söna= Austria tüüp ametnik :P

    http://www.youtube.com/watch?v=jP_ZqQ_kSog

    ReplyDelete
  2. Jajaa. Tekib üsna elav kujutlus =)

    ReplyDelete