Monday, May 2, 2011

Mis siis

Viimane nädal tabas mind peaegu igapäevane ristküsitlus teemal : miks sa oled just selline nagu oled?!
Einoh, küsimus ei ole mitte sisu (möttemaailma) poole sihitud, vaid just välisele küljele röhub küsija. Muideks, küsija on mulle igivana tuttav tegelane, kelle käte-mötte-kehatöö ma ka osaliselt tahes tahtmata olen.
Niisiis - miks olen ma Eesti möistes paks (suure kondiga ja suurt kasvu olen kogu oma elu olnud sünnist saati), oma praeguses kodumaal aga tubli keskmine (mitte kuidagi ei paista eriliselt tänavapildis välja).

Hea küsimus, millelele nii lihtsalt vastust anda ei olegi kohe vöimalik, sest minupuhul mängivad paar faktorit kaasa (nagu alati - ja möni lugeja kohe ütleks, et loll kes vabandust ei leia).

Vaatan siis iseenda sisse ja vaagin:
a) ise tunnen ennast hästi ja teen köiki tegemisi, mida hing ihaldab.
b) tervis korras (kinnitavad arstid).
c) abikaasa rahul (jah, oma mehele meeldin just sellisena nagu olen, mis on mulle üks oluline määraja).
d) riideid ostan endiselt veel "norm" inimeste poest.

Ja olekski nagu köik - sest mina ei leia, et inimesed köik peaks ühte malli olema ja alustuseks väline erinevus on ju otseselt silma hakkav. Teiseks, kas kehaline erinevus "normist" (pealegi, mis on norm?) on määravaks, mis "marki" inimtegelane MINA olen?

Mind paneb selline silmaklappidega möttemaailma kohtamine jällegi inimpiiratusele mötlema ning kahju hakkab...

2 comments:

  1. No sa kohe oskad oma elu ilusalt ja huvitavalt elada - ristküsitlustest rääkimata. Minul tuleb kahjuks Belgia riietekultuuris tunnistada, et isegi kui poes minu numbrer on, siis see minu ümbermõõtudele ei vasta:-) aga ega ma ei heida meelt. Palja peega veel väljas jooksma ei pea, kuigi tahaks, sest suvesoojus on Belgias. Hi hi - edu meile, pea vastu kullake.

    ReplyDelete
  2. Huvitav, missugune see küsija ise on? Hea oleks küsijalt küsida, kas ta kabe mängib ;)) Kabenupud on kõik ühtemoodi ...

    ReplyDelete