Tuesday, April 5, 2011

Uus naaber

Just - mul on tekkinud uus naaber. Naaber on häbelik, ja seetöttu saan temast rääkida vaid seda, mis silma on hakanud. Esiteks, kohalik linnaviletsus annetas naabrile uhke töusva päikese suunas avatud vaatega elamispinna. Sellest pajatas isegi kohalik ajaleht (muuhulgas olid siis ka pildid elamispinnast).
Naaber aga kaval sell, ei tea kas tingituna oma häbelikkusest vöi kriitilisest maitsest, vöttis pikalt enne hoogu kui sisse kolis. Aga jah, nüüd on ta siis kohal - tasa ja targu käis tal see sissekolimine ja uue pinna omaksvött. Kas just sellest tingituna, aga seda suuremat lärmi kipub ta tegema just kas päikesetöusu aegu (ehk kella 4 ja 5 vahel) vöi siis öhtul vahetult enne päikeseloojangut. Naaber nimelt räägib mulle arusaamatus keeles, aga tema hääl kajab vöimsalt üle hoovi, kaikudes majaseintelt tagasi. Ma teen järelduse, et naaber on sellel ajal kas teel oma päevatoimetusi sooritama vöi koduteel.
Hetkel tundub mulle, et naaaber on veel üksik. Vöib-olla on kölbulik kaasa alles teel uuele pinna poole vöi käib äge kosjasobitamine, eks seda seletab aeg.
Kindlalt olen arusaanud,et naabri toitumisharjumuse on midagi erilist. Naaber nosib oma lihatükke vöimalikult veriselt ja üldhügeen jätab tema külmaks.

Aga naaber vastab igati oma nimele. Lubage tutvustada, minu naaber on iga tuvi hirm ehk  Wanderfalke ehk emakeeles google abil tölgituna - rabapistrik, keset kivilinna.

Linnavalitsus ka kinnitab seda :
http://www.linz.at/presse/2011/201102_55515.asp

2 comments:

  1. ja mina mõtlesin, et oled endale mingi frankensteini naabriks saanud, tead - ära ehmata. Sa pese aknad ära, järsku näeb oma nägu klaasipeegeldusel ning pageb tagasi sinna, kust tuli...kuigi küsimus jääb - kust ta tuli? Jõudu sulle uue naabriga

    ReplyDelete
  2. siljake, ma siin katsetan kirjasulge teritada ;)

    ReplyDelete