Thursday, August 18, 2011

Viva la ost-europa!

Selle kirjatüki pühendan siis taaskord oma ida-euroopa minevikule. Küll on ikka hea tulla sellisest keskkonnast, kus köigest oli puudus, mis omakorda pani inimesi loominguliselt lähenema peaaegu ületamatutele olukordadele. Niisiis, akna-ja elektriralli tulemusena selgus kurb töisasi, et ubrikusse enne minu aega paigutatud riiulikonstruktsioon on eemaldunud iseseisvalt seinast. Aga ubrik on panipaik mustmiljon + 1 asjale!
Lähemal vaatlusel selgus, et keegi osavnäpp on vist selle riiuli seina panemisega alustanud oma trellikäsitlemiskarjääri, sest augud mis mulle lae all vastu vaatasid, olid nönna suured, et mu väike sörm vöis vabalt seal betoonisees püherdada, aga kunagised plasttüüblid kruvikesega olid imetillukesed ja nemad sealt siis nüüd aukudest välja hüppasidki. Vöid ettekujutada minu algavat ahastust. Kuid pikalt sellele ahastusele pidama ei jäänud, tegin vaid paar omaarust loogilist järeldust :

1) mul pole tüübleid - minna poodi, on lahendus, aga ma ei tea, mis suurust küsida. Ja kes need siis sinna sisse keeraks, sest pole ka akutrelli. Vend tuleb külla alles nädalate pärast, aga mul pole aega niikaua passida (loe: träni pean ära paigutama).Peab miski alternatiivi leidma seniks.

2)mul pole kruvisid - minna poodi nagu tüübliprobleemi lahendamisekski, AGA enne ei saa kui aknapanijad-päkapikud on oma vusserdamise löpetanud. Uurisin muideks ka kohe päkapikkude käest, kuidas nendel lood on - neil polnd ka kruvisid. Pakkus mulle sellised 15 cm pikkuseid, millega aknaid seina kinnitas, aga üheskoos leidsime, et naabrile ei pruugi meeldida, kui pool sellest kruvist teiselpool seina välja paistab. Andis vihje,et mingu rääkigu ma liftipoisiga, tal olla kindlasti tüübleid ja kruvisid. Aga liftipoiss on shahtis ja mina ei tea, kuidas sinna ligipääseda :(

3) seega, teeme ise : hea, et mul on hobi koguda pudeli naturaalkorgist korke. Valisin ühe tühise sampakorgi välja ning samal ajal redelil kööludes pusisin arhidektipussiga siis parajat naturaaltüübli tekitada seal pisikeses umbses ubrikus. Selle naturaalkorgi nülgimise nipi ma jätsin meelde, kui isa mul lambipanekuks lakke ka miski päratu suure augu ees redelil seistes oli. Ta siis ka nülgis korgi ja voila, oligi auk kinnitopitud suurema kisa ja kärata.

Ma sain 2 auku kolmest kuidagi korgi ja kruviga täidetud. Löpplahendus jääb venna teha - ma ei hakka oma aju sellega vaevama - tema oskab tüübli ja kruvi suurusi unepealt öelda ja mina oskan poes vabalt kohalikke piinata senikaua kuni ma kauba kätte saan!

No comments:

Post a Comment