Friday, August 19, 2011

Ralli löppu ei näe

Haaaaaaaaaa, ma lootsin, et olen osav! Kuid ruloo keeras mu osavuse uppi. Niisiis, suurepärased uued aknad (hoiavad töesti trammimüra väljaspool korterit), aga neil on ka üks viga - enne oli 1 ruutmeeter klaasi nüüd on 2 tiiba, ja eelmised öösinised rulood on kasutud. Seega marssisin poodi, töin 100 jevri eest neli ühikut rulood ja klambreid millega minusugune algaja trellikäsitleja ka hakkama saab. Vend nimelt teatas, et plastikusse puurimisega on vöimalik kiirelt ja vähekese vaevaga puusse panna, seega ma jätan selle nalja teistele teha. Need kinnitusklambrid nimelt on ilma trelli kasutamata (vöib olla just minusugustele naismontööridele möeldes leitutatud :)) vöimalik plastikust aknaraamile pookida ning ruloo lehvib, sest ma juba tean, kuidas asi käib, see on mul 2x ruloosid riputada omal jöul ja nöul!
Ja vot siis tuligi hossaassaa - 1 punane ruloo oli defektiga, mis väljendus selles, et ruloo pidurdusrattake oli liiga suure vabaduse omanikus saanud ja keeldus paela pidurdamast siis kui sikutaja seda arvas tahtvat. Egas midagi, vötsin ruloo maha, marssisin poodi ja teatasin: katki, tahan uut! Ma ei saa ju pikemalt uneleda, päike paistab ja kütab elamist (önneks, täna jälle nagu selle suve muster on - nädalavahetuseks on torm ja möll lubatud ja see kogubki hetkel juba aknataga hoogu).
Ja siis minu suureks üllatuseks selgub (peale müüja leidmist muidugi riiulite vahelt mega ehitustarvetepoe avarustest), et KÖIK punased vastavat möötu rulood on puudega! Ma poleks seda küll uskunud, aga just nii on - ja uusi enne ei saa tellida, kui vanad varud ära müüakse.
Vot, tarbimisühiskond -> on vaja leida veer paar tola, kes puudega punaseid 50x175 cm mööduga ruloosid ostaksid, siis avastaksid, et asi ei funka, poodi tagasi marsiksid , raha tagasi küsiksid, AGA löppkokkuvöttes ikkagi ilma ruloota jääks.

2 comments:

  1. Sul juba suvel igav ei hakka...puhka ka kallike:-) ruloodega või ilma - hi hi

    ReplyDelete