Thursday, June 9, 2011

Suvine unistus

Igaüks meist unistab, minu nimekirjas - kuhu minna, mida teha, sai tänu baierlaste telekanalis nähtule reaalse kuju. "Haute route a mi coteau". SINNA  tahan ma! 


Eks igaüks lendab just nii körgelt kui tema tiivad kannavad. Minu puhul tuleks siis tiivad asendada pölvede vastupidavusega, sest igaüks, kes veidi pilvepiiril jalutanud on, teab et 1200 körgusemeetrit päevas polegi just enam niisama. Seda veel körgmäestiku tingimustes koos terve 45 liitrise seljakotti täitva varustusega. Ja muud müstilised muutused vöivad sind tabada, aga see vaade, elamus!
Wallis (Sveits) see on kiviklibu, jääkülmad järved, liustikud, piiramatu vaade (juhul kui muidugi miskit ollust kaela ei kalla), üllatavalt karge öhk. Ahhhh... ja Ohhh  - just sinna ma tahan!
Aga unistada vöib, see veel tasuta :)
Mu ema ikka imestab, et kus sa laps selle körgustesse pürgimisehaiguse saanud oled? Kehitan vaid ölgu ja ütlen, et neid maadmööda roomajaid on juba piisavalt, möni vöib ju ka körgemale oma nina toppida :)

Info link  teistelegi, kel huvi veidi pilvepiiril jalutamise vastu

http://www.br-online.de/bayerisches-fernsehen/bergauf-bergab/hochtourenklassiker-fuer-wanderer-DID1306403833455/haute-route-bergwandern-tourentipp-ID1306404456509.xml

2 comments:

  1. Oot, kas saan õigesti aru, et võtad selle reisi suvel ette - wow. Vaade on tõesti võrratu:-)

    ReplyDelete
  2. ma tahaks jah, sest seda saab teha vaid valitud kuude jooksul,st siis kui lumi läind ja uut pole veel piisavalt tulnd ;)

    ReplyDelete