Thursday, June 2, 2011

Esimene omaenda teaduslik kirjatükk :)

Sel ajal kui eestlased rabavad tööd teha ning nädalavahetus tundub ikka veel kuidagi kahtlaselt kaugel, siis siinpool künkaid käib juba andmine, sest jessake söitis jälle! taevasse (nii on see otsetölkes christi himmelfahrt). Aga mida ma ida-eurooplasest sotsialismitaustaga ateist muud kobiseda oskan? Ei midagi - pean moka maas, ja jälgin kohalikke - vaikselt, aga stabiilselt :)
Kirjutan täna Padari Taneli laulu "Üksinda üksinduses"
( http://www.youtube.com/watch?v=RzwCFPeWZ9E&NR=1 ) saatel.

Seda laulu kuulasin esimest korda millalgi selle aasta märtsis kui nagu (to do) nimekiri tegemistest, mida tingimata pean tegema kuidagi liiga pikaks oli kujunenud ja  parimal juhul oleks tahtnud vahel lihtsalt peitu pugeda. Kuid, see laul andis mulle väga hea annuse eestlust, sest "Ära peatu, hoogu juurde anna veel. Peagi peatu, algus uus sind, ootab ees. Hinga endast välja valu, saamatus. alusta uut! Usu iseendasse!"

Ja nüüd siis, pöhjus miks ma siin kilkan ja oma muusikamaitset maailmaga jagan: Minu esimene teaduslik artikkel on ilmunud! Puhtas saksa keeles (mul oli abistajaid), aga enda uuring!
Panen siia lingi, ei ole kindel kas funkab- loodan, et keegi annab tagasisidet :)
http://www.agi-imc.de/isearch/dgi_publications.nsf

Nii et, iseenda ületamine on raskeim, aga see on vöimalik kui uskuda iseendasse:)

No comments:

Post a Comment