Tuesday, April 23, 2013

Keskeuroopa röömud pildimasinast

Vaat sellised asjad jäid minu pildimasinasse väljasöidul :)

Brüsseli kolmas nörgapöieline ;)



Aprill Pariisilinnas kuues vaatuses:
kell 10.32

Kell 11

Löunatuuris 


Peale muhumantli trehvangut

See vaade tundub tuttav...



Siis kui vihm juba kauem sorisenud oli, naeratus siiski jääb...

Ja nüüd midagi minusugustele tulbifetishistidele: 

Veepiisa jahil:


Taust on omaette kunst :)

Lihasööja tulp?

Ma olen tulp, mitte kibuvits.

Roheline valgega

Nii ilus, nii kirju...

Poos nummer kakskümmend kaks

Minu lemmik

Üks sort, kaks lahendust. 

Kui vaid saanuks, oleks ma end öitemerre heitnud...


Teema sel aastal: Suur-Britannia

Ma olen roos.

Aga tulbid ruulivad ikkagi...

Nii sees kui väljas...

Paar roosiöit kah sekka

 Isegi Käsna Kallel (Sponge Bob) on omanimeline tulbisort

Taaskasutus-vöimalus



Hollandi idüll turistidele

Uksekse Montmartri platvormil 

Stocleti villa Brüsselis (Hoffmann & Klimt)

Väljaspool ametlikke piire 

Aiandushuviline...

Paar orhideed ka sekka...

Pilk Montmartre kalmistule 






















2 comments:

  1. Imeilus, lausa võrratu:-) nagu oleks ise käinud:-) ha ha ha.

    ReplyDelete
  2. Puhas ilu hingele ;)) Sa olid selle ära teeninud ... ;))

    ReplyDelete