Thursday, January 17, 2013

Lume(h)oiatus

Naljatilgad siinsed ilmajaama tegelased - anti karm lumehoiatus - sajab kuni 40 cm lund korraga.
Ma tegin sinisilmselt plöks plöks oma silmalaugudega, sest minujaoks on lumi jaanuaris täiesti normaalne asi siin mail veel. Eriti kui "esimene" lumi läks viisakalt ruttu hoovihmaga enne jöulu, siis see hetkel toimuv peen lumesadu, peaks igati tore olema. Mulle meeldib :)
Aga lähemalt,  eile olid kohalikud rääkivad ja kirjutavad uudised täis paanikalaadsest kirjutist, et lund hakkab sadama. Ma lootsin, et tuleb siis vähemalt meetri jagu korraga. No mida - selline pisikene sajukene, aga stabiilne. Jah, nüüd ongi jälle könniteed kitsamad ja autosid kuidagi vähem teel liiklemas. Paaniliselt kribati, et ühistransport, kaasa arvatud trammid ja rongid vöivad hilineda - tutkit, sahisesid vanaviisi. Vahel viskas paar välgusähvatust sarvist, aga seisma ei jäänud küll midagi.
Kuna mul täna oli ligi kolmesaja tibukese eksam, siis eriti maalähedasid helistasid ja teatasid, et ei saa osaleda, autot pole ja buss ei söida. Ma siis ütlesin: kohtume järeleksamil ( tahtsin küll lisada, et vöi otsid hobuse ja saani, aga seda oleks vöetud jälle kui ahistamisena, seega naljad jätsin enda teada).
Järgmisel nädalal lubatakse aga laia vihma, seega lähen keelega lumehelbeid püüdma, kuniks veel saab.

No comments:

Post a Comment