Saturday, August 31, 2013

Mentaalne higistamine

Septembrikuus, kõik kõik on uus. Tegelikult ei ole ikka küll, igatahes mitte minukandis. Päike tuli jälle välja, seega on temperatuur mõõdukalt soe, nii +25, vahel sajab ka vihma, peamine, eriti kuum ei ole sest neljakümnega suri elu otseses ja kaudses mõttes, ju täitsa välja. Aga, ma ei mõelnud siin füüsilisest higistamisest heietada (mulle see nelikümmend täitsa sobis, sest keldris kena olla ning ventilaatorid olid mu parimad sõbrad). Lühidalt, minu elu on hetkel hõivatud hoopis vaimse punnitamisega, pean teadusliku artikkli valmis vihtuma, inglise keeles, teemal, mida ma alles "lasteaiatasandil" valdan. Kuid see edenemine on visa,  lühidalt: ei edenegi. Selleks, et aimu saada kuidas sotsiaalteadustes, eriti teadusuuringute ja filosoofias mentaalne higistamine välja näeb minu isiku vaatest lähtuvalt, panengi siis paar fotosüüdistust siia üles. Esiteks, siis kui alles kõik on uus (see tähendab, et miski ajakiri on valmis ja nõus sinu kirjatööd avaldama) siis on alati miski eriti "lemmik" paik, kus siis oma õnnejunnitunnet välja elada.
 
Minul on selleks aknaalune toolike rohelise võsa taustal.Ma ei hakka siin kaubamaja nime avaldama, sest teadjasilm oskab selle kohe paika panna;)  
Seal ma siis olen, mediteerin ja jälgin linde ja inimesi tänaval, seda muidugi kui lektüür vaimu ei köida.
Enamus aega viidan ma muidugi kirjutuslaua taga, kas raali kuvarit põrnitsedes ja pimetehnitkas klaviatuuri klõbistades või tulbimaalil tolmukübekesi pintslijälgedes pilguga tagaajades.Tunnistan, et minu vaimset higistamist toetavad kaks jooki: roheline tee ennelõunal ja väike kraad peale lõunat, aga seda vaid juhul kui ennelõuna on olnud produktiivne. Produktiivne on kõik, mis saab ühe A4 suurusele paberile- mis on mötestatud ja esimesel pilgul ei olegi kohe tunne, et totaalse räpsuga tegemist.

 Tee selle paberi täitmiseni on pikk, tavaliselt tuleb alustada eelneva kirjanduse tutvumisega. Selleks on mul toas voodi, mis täida eelkõige raamatukogu funktsiooni. Muideks, pilt ei ole tehtud "segamini" voodist, olukord on piinlikult kontrollitud ning kirjandus on sorteeritud :)

Ainus, mida ma fotole ei ole jäädvustanud on mu maast laeni ulatuv raamaturiiul. Kuid igaühel ole omast käest raamturiiul võtta, seega ei ole minuoma ka nii erinev teie omast.
Lühidalt, saigi toale ring peale tehtud, ja samamoodi käib ka artikli kirjutamine: argument, vastuargument, sissejuhatus, teemaarendus, lüngad eelmistes uuringutes ja minu panus ...ahh kui lihtne see on teoorias.
Eks hoidke näpud soojas, et mu vaim higistamisest heaga välja tuleks!

No comments:

Post a Comment